'Sometimes talking can bring on the tears, and tears say what you can't'

Wednesday 10 August 2011

heart feeling


Aku dah penat, sepenat-penatnya nak bermain perasaan. Jadi aku buat keputusan nak pergi jauh sejauhnya dari hidup orang yang membuatkan jiwa aku terganggu. Aku dah malas nak berkawan dengan orang yang hidup dengan bayang-bayang dia sendiri. Aku dah penat nak memendam rasa. Biarlah aku lupakan dia, aku bukan siapa2 pun dalam hidup dia, dulu pun dengan mudah dia melupakan aku, dengan mudah dia pinggirkan aku bila dah jumpa perempuan yang dapat merawat dia dari kesunyian. Bukan masalah cemburu, tapi kalau orang yang paling rapat dengan korang semakin lama semakin jauh dengan korang, siapa yang tak terasa hati? Even dengan bestfriend sendiri pun kita terasa hati kalau bff sendiri tak pedulikan kita bila diorang dah ada bf/gf. Hmm lain orang lain caranya. Mungkin bila time susah time sunyi baru dia nak cari kita. Tapi dengan aku, sorrylah bro... Aku dah penat... Teruskanlah dengan apa yang awak nak buat tu.. Saya doakan dari jauh... 


p/s: minggu ni Miss Anon banyak sangat post pasal kecewa, lelaki, sedih.. Next entry Miss Anon bagi resepi nak buat kuih raya pulak. Kuih apa? Jeng jeng jeng.... Blueberry Cheese Tart! ;)